ElviraElviis

Alla inlägg under november 2013

Av Elvira Torstensson - 15 november 2013 21:11

Hej allihoppa ikväll blir det fotboll med babe (Emil) + lite andra vänner, sen lite övernattning kanske dygna lite elr mkt haha! Får hoppas på mkt!! 

 

Ja om 2 veckor är det dansuppvisning här i Eksjö.. Känner mig jätte taggad!!

Flashback (dansgrupp) som jag är med i kommer INTE vara med iår för vi hann inte klart med all koreografi och så :( är lite ledsen så vi får vissa upp den dansen på dansuppvisningen i vår istället... Men som tur är, är jag ju med i 1 annan dansgrupp också THE GENARATION så den kommer jag att vara med i också så kom gärna och titta är ni gulliga... 

 

Tillbaka till DENNA kväll.....

 

 

Ja just nu sitter jag i Emils famn och bara är. MYYYYYYSIGT mina kompisar är helt inne i fotbollen inklusive Emil... Medans de sköter fotbollssnacket sitter jag med mobilen i högsta hugg och bloggar på som in i helvete haha!! 

 

- är du så oseriös Elvira?? sa min kompis till mig nyss haha!! 

 

- haha ja, vadå du sitter ju och kollar in i TV:en du är ju precis som jag ju! svarade jag... :)

 

 

 

MORGONDAGEN...

 

 

 

Imorgon ska jag, pappa o min lilla syrra åka till Växjö :) först till GrandSammarKand sen blir det en liten tripp till simhallen så vi kanske ses?! <3 Ha det så bra nu måste jag in i MYYYYYYS världen igen puss!! <3 <3 

Presentation


hejhej! Jag heter Elvira men kallas för Elvis. Jag är en tjej på 11 år som älskar att dansa, sjunga och vara men min familj och alla mina underbara vänner. Min pojkvän betyder jätte mkt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards