ElviraElviis

Alla inlägg under juni 2013

Av Elvira Torstensson - 27 juni 2013 22:15

Hej alla underbara läsare! Idag har jag (pappa) köpt den dära 50-tals klänningen jippi det kommer bild på den sen innan kunde jag ju inte välja mellen 3 det var en svart m vita STORA prickar, en svart m röda STORA prickar och en svart m lilla, rosa STORA prickar....

Men det kommer bild på den sen :)  

 

Men imorgon ska mamma åka på klassfest med sin syrra och hennes man medan jag och Kerstin ska vara hoss kusinerna Moa och Anton det blir nog kul tror att jag kommer att domba instagram och kanske facebook det vet jag inte men instagram är jag nästan säker på :) haha det brukar jag göra :D :D     

 

Nästa helg blir det Västerås då och Öland LÄNGTAR! Då ska för modligen pappas nya tjejs dotter Ebba följa med för hon ville det ;) 


Sen har jag fått (köpt pappa betalade) en systenkamera en nikon D80 jippi jag fick (köpte) den av världens snällaste farbror det var han jag fick skatebourden av också han är bara för snäll!

 

Men ha det så bra :) 

Av Elvira Torstensson - 27 juni 2013 16:07

Hej idag har jag varit med Emilia #det#var#kul#

Vi skulle laga mat fiskpinnar & potatismos det var gott :) 

Vet inte vad jag ska skriva mer hehe men det kommer lite bilder nu ha det så bra :) 

 

 

       

Av Elvira Torstensson - 27 juni 2013 01:18

Facebook: Elvira Torstensson
Instagram: ElviraTorstensson2000
Hotmail: ElviraTorstensson@live.se
Stardoll: sarathewolf
Skype: ElviraTorstensson2000

Av Elvira Torstensson - 27 juni 2013 01:18

Facebook: Elvira Torstensson
Instagram: ElviraTorstensson2000
Hotmail: ElviraTorstensson@live.se
Stardoll: sarathewolf
Skype: ElviraTorstensson2000

Av Elvira Torstensson - 26 juni 2013 05:24

Hej alla! Igår till idag har jag sovit över hoss min syrra i Nässjö det var kul vi va med hennes kille och hennes killes brossa Milton och kollade på 18 års gränsad skräckfilm och jag är bara 11 men men... Den skit bra! Den hette {the calls} så titta på den!! Ee ja vi sattuppe till kvart över 2 på natten och nu har jag ju skälvklart vänt upp och ner på dyngnet jag har suttit uppe HELA natten och spelat på iPaden det ärdet tråkigaste som finns att vända upp och ner på dyngnet fyyyy :( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(:((::( men men sånt är livet...... Men jag kan ju inte somna nu heller även att jag är typ piss trött så kan jag inte det för då sitter jag uppe imon också och om jag inte sover så blir jag trött i kväll och då somnar jag och då kan jag ju sova alla nätter sen ju jippi! Men sen kommer jag att vändapå dyngnet nästa Lördag igen för då åker vi på crusing i Västerås :):) och är där hela natten sen på Söndag morgonen så ska vi åka till Öland åå herregud sen ska jag färga håret ljust äää herregud jag ska hinna med mycket sen ska jag köpa en 50 tals klänning på fyndiq till nästa Lördag ja och typ massa mer ...... aja sånt är livet iblad känner man att man lever starkars alla mammor dom får ju göra allt :( aja puss på er alla bananer! Kommer bild på 50 tals klänningen nu och när jag har färgat året så kommer det bild på det också PUSS & KRAM!!!!!

Ps. Det kommer 3 klänningar vet inte vilken jag ska köpa en ;)

Av Elvira Torstensson - 16 juni 2013 16:08

LIFE  IS NOT EASY... THIS I KNOW..BUT CONTINUE FIGHTING!

FOR IT PLAYS A BEAUTIFUL DAY.

DO NOT GO TO THE RAILROALD.

DO NOT GO TO THE KNIFE.

DO NOT GIVE UP YOURE LIFE.

I'VE BEEN !BULLIE!

HERE WE PLEASE AND WILL HELP YOUIF YOU NEED IT <3

WHAT DOES NOT KILL YOU, MAKES YOU STRONGER <3

LISTEN TO THE TEXT PLEASE!!!!!!

 


I HOPE YOU WILL NOT BREAK YOUR HEART

 

BUT CONTINUE TO STRUGGLE... EVERYTHING 

 

WILL BE FIND IN THE END <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Av Elvira Torstensson - 14 juni 2013 08:29

Hej alla!

Idag är det SKOLAVSLUTNING jippi!! Det kommer bli skit kul. Men minus är att det kommer att regna :( BAJS också det har typ alltid regnat :( :( :( :( men aja man får göra så gott man kan för att det ska bli bra ändå..........

men jag måste göra mig iordning nu ha det så bra hejdå! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)   

Av Elvira Torstensson - 9 juni 2013 23:15

Hej alla UNDERBARA läsare, idag är över skriften "Yeeees!," för att det är skolavslutning på Fredag jippi!! Längtar jätte mkt! <3 <3 <3
Ja denna termin har gott så j***a fort (förlåt att jag svär) holler ni inte med? För "min" klass har det iallafall gjort det, samtidigt som vi har lärt oss av våra problem... Förskolan,1,2,3 har vi varit en JÄTTE stimig klass även jag har stimat ibland ingen har varit tyst och suttit still och lyssnat på lektionerna INGEN och nu är vi en helt ny klass jag är stolt över mig själv och hela min klass att vi har klarat av detta! Ett STORT + till oss kanske för några andra där ute som kanske också läser min blogg? Vem vet?? Inte jag iallafall...... Jag går ju på Norrtull skolan i Eksjö, jag ska BÖRJA 5an ee ja hoppas ni kommer få en braaa skolavslutnig och ett skönt lov om ni inte redan har lov och redan har haft skolavslutning så hoppas jag att ni fick en braaaa skolavslutning och att ni har ett skönt lov..... :) själv ska jag åka till Öland,Turkiet och kanske Smögen det kommer att bli kul och sedan i vinter ska vi till Usa Los Angeles längtar mest till Usa och Turkiet så klart!!
Ha det såååå bra nu och hoppas ni får det bra puss & kram

Presentation


hejhej! Jag heter Elvira men kallas för Elvis. Jag är en tjej på 11 år som älskar att dansa, sjunga och vara men min familj och alla mina underbara vänner. Min pojkvän betyder jätte mkt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards