ElviraElviis

Alla inlägg under maj 2013

Av Elvira Torstensson - 30 maj 2013 14:44

Hej idag har det varit en hämsk dag min klass kompis 

har/ska flytta till Uppland hon åker tidigt imorgon bitti

detta var sista gången jag såg henne med 2 underbara kramar,

1 glass och många tårar .. Detta känns skit jobbigt 

på vägen hem grät jag såå mycket,   jag saknar dig redan

så jävla mycket!!!! Du betyder jätte mycket 

för mig. Jag har varit med dig 1-2 gånger och ändå 

grät jag jätte mycket hoppas att vi kommer att träffas igen. 

Nu när jag sitter och skriver rinner tårarna ner sakta från 

min kind ner till munnen ... JAG ÄLSKAR DIG JULIA DU 

KOMMER ALLTID HA EN PLATS I MITT HJÄRTA!!   

 

Av Elvira Torstensson - 29 maj 2013 16:05

                      MUSIK-

HEJ ALLA UNDERBARA LÄSARE DAGENS RUBRIK ÄR MUSIK FÖR  JAG SKA GE ER TIPS PÅ BRA LÅTAR JA HÄR KOMMER DOM!!

 

SOFIJAH: EN SAKNAD, FÖRSÖKER, DÅLIGT HUMÖR OCH DU SOMNADE FÖR EVIGT.

 

MIX: POP DANTHOLOGY 2012

 

JUSTIN BIEBER: ALL AROUND THE WORLD, BOYFRIEND, ALL RIGHT,AS LONG AS YOU LOVE ME

 

ROSS LYNCH: NOT A LOVE SONG, HEARD IT ON RADIO, ILLUSION, DOUBLE TAKER,A BILLION

 

BIRDGITT MENDLER: READY OR NOT

 

FASHION IS MY KRYPTONITE (FROM "SHAKE IT UP: MADE IN JAPAN) 

 

SOMETHING TO DANCE FOR/TTYLXOX (MASH UP) "FROM" SHAKE IT UP

 

ONE DIRECTION: LIVE WHILE WE'RE YOUNG, ONE WAY OR ANOTHER

 

CARLY RAE JEPSEN: CALL ME MAYBE

 

TAYLOR SWIFT: WE ARE NEVER EVER GETTING BACK  TOGETHER

 

OWL CITY & CARLY RAE JEPSEN: GOOD TIME

 

CHINA ANNE MCCLAIN: DYNAMIT

 

DEMI LOVATO: GIVE YOUR HEART A BREAK

 

KATY PERRY: WILD AWAKE

 

AUSTIN MAHONE: SAY SOMTHING

 

LYSSNA PÅ DESSA UNDERBARA LÅTARENA SJÄLV ÄLSKAR

 

JAG DOM!!! :) 

 

  ME ^

        

 

 

 

Av Elvira Torstensson - 20 maj 2013 01:16

Åå kan int sova är såå trött hur sk jag palla skola imon? Ush!! Ska försöka sova nu godnatt alla! :O

Av Elvira Torstensson - 16 maj 2013 22:16

hej idag kommer jag att skriva ett inlägg. Ää idag har jag varit på genrep till dansuppvisningen! hoppas att ni som läserndetta kommer köp biljetter i/på yuristburon eller i Spelverket i Eksjö priser. första föreställningen 40 kr andra föreställnkngen 40 kr båda föreställningar 60 kr (köper man för båda så får man sitta kvar mellan föreställningar och packsa en plats) ee ha det så bra nu MÅSTE jag sova godnatt :)

Av Elvira Torstensson - 15 maj 2013 18:23

Tjenixen alla läsare! Idag är det min appsolut sista dansträning om man i te räknar med genrepet sedan är det dansuppvisning! Jag är med på både föreställning 1 & 2 så kom och titta om ni är inträserade av att komma och kolla så måste ni köpa för biljetter som ni kan köpa på turistbyron i Eksjö. Vet inte hur mycket det kostar vet bara att föreställning 2 börjar kl. 20:15 hoppas ni kommer kranar från miig;)

Av Elvira Torstensson - 8 maj 2013 11:07

min syrra Kerstin kan inte bestäma vilken klänning hon ska ha på skolavslutningen så hon bad mig att fråga er skriv svaret som kommentar det kommer bilder på dom neranför själv ska jag ha en vit klänning utan axelband ;) den bilden längst ner är min ;)

Av Elvira Torstensson - 8 maj 2013 11:07

min syrra Kerstin kan inte bestäma vilken klänning hon ska ha på skolavslutningen så hon bad mig att fråga er skriv svaret som kommentar det kommer bilder på dom neranför själv ska jag ha en vit klänning utan axelband ;) den bilden längst ner är min ;)

Presentation


hejhej! Jag heter Elvira men kallas för Elvis. Jag är en tjej på 11 år som älskar att dansa, sjunga och vara men min familj och alla mina underbara vänner. Min pojkvän betyder jätte mkt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards