ElviraElviis

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

azzå shit förlåt

Av Elvira Torstensson - 4 oktober 2013 18:33

hej azzå förlåt så jätte mkt att jag inte har bloggat på typ evigheter! Jag har inte tänkt på det och när jag har försökt att logga in har jag skrivigt in fel lösenord och så vidare... Men nu , nu ska jag faan i mig sätta igång igen ;)  Som jag har skrivigt i väldigt många innläg så för ni mer än gärna skicka in frågor till min blogg elr mail (ElviraTorstensson@live.se)

så jag vet vad jag ska skriva om osv... ja idag har jag inte gjort ett piss... Jag har sittit vid datorn och lyssnat på musik typ hela dagen ;) och det gör jag fortfarande hehe jaa det är mitt liv heheh NO MUSIC NO LIFE!!! nu sms:ar jag ite med min kompis Ella  och lyssnar på musik så mina ögon typ spriker (högtalare igemte mig inte så jätte bra ide) jao...


JAG OCH EMIL ÄR FORTFARANDE IHOP SÅ SNART ÄR DET VÅRAN 1 ÅRS DAG DEN 17 DECEMBER 2012 BLEV VI IHOP <3 <3 <3 <3 


nu vet jag inte vad jag ska skriva  puss puss ses i nästa innläg <3 <3 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Torstensson - 10 januari 2014 19:52

hej skulle bara säga att jag byter bloggplats till nattstad så ni vet min nya blogg heter "Elvira Torstensson.nattstad.se"     ha det så bra  ...

Hej

Av Elvira Torstensson - 2 januari 2014 15:59

Nu är jag men Emil,Simon o Ellen. Jag o Ellen tittar på när killarna spelar "call of duty 3 " själv fattar jag inget av det spelet men, men ...

Hej

Av Elvira Torstensson - 2 januari 2014 11:55


Igår skrev jag lite om jul o nyår så just nu vet jag inte direkt om något att skriva men jag tänkte Lägga ut min kik o instagram o sånt om ni vill kika elr börja följa mig på instagram så här kommer lite.. Kik: Mrs.Presley02 Instagram: ElviraTors...

Av Elvira Torstensson - 1 januari 2014 19:41

Hej ännu en gång känner jag att jag har glömt bort bloggen (som jag är mästare på) men nu ska jag försöka att hålla mig uppdaterad så mkt som möjligt så vi får se hur det går ? Julafton: på julaftonsmorgonen var jag hos min pappa o öppnade lite p...

Av Elvira Torstensson - 18 december 2013 14:56

Hejhej bloggen! Hann inte skriva ett inlägg igår för vi i min klass skulle typ ha en juluppvisning för föräldrarna..  Men jag tänkte berätta att igår var det min o Emils 1 årsdag så nu har vi varit ihop i 1 år och 1 dag <3..    IDAG: har jag...

Presentation


hejhej! Jag heter Elvira men kallas för Elvis. Jag är en tjej på 11 år som älskar att dansa, sjunga och vara men min familj och alla mina underbara vänner. Min pojkvän betyder jätte mkt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards