ElviraElviis

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elvira Torstensson - 7 augusti 2013 23:28

Hejhej!! Idag har jag inte gjort så mkt mamma, jag o hennes syskon Veronica å Ann har varit på stan o shoppat lite jag köpte sånt som jag behövde så det blev 6 pack trosor och ett linne så ja... Sen gick vi hem o städade litejag tändare mina kläder slängde väldigt mkt så det ska vi skicka till vårt fadderbarn Sara i kenia så det kommer hon att få :) nu kom jag precis ut från duschen för vi (jag) har sprungit runt sjön så det var skönt att duscha av sig :)..Imorgon ska jag vara med Emil o Simon så det kommer nog bli kul :) ää i helgen blir det buick helg!! Grusig hela helgen snacka om Torstensson familjen kommer haha...:) men ni får ha det så bra så hörs vi :)

Presentation


hejhej! Jag heter Elvira men kallas för Elvis. Jag är en tjej på 11 år som älskar att dansa, sjunga och vara men min familj och alla mina underbara vänner. Min pojkvän betyder jätte mkt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards