ElviraElviis

Alla inlägg under mars 2013

Av Elvira Torstensson - 31 mars 2013 21:20

  mina två hundar som vi var tvungna att sälja  :( 

Av Elvira Torstensson - 31 mars 2013 21:20

  mina två hundar som vi var tvungna att sälja  :( 

Av Elvira Torstensson - 31 mars 2013 21:20

  mina två hundar som vi var tvungna att sälja  :( 

Av Elvira Torstensson - 31 mars 2013 20:18

HEJ ALLIHOPA JAG SKULLE BARA VILJA SÄGA FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE BLOGGAR SÅ OFTA DET ÄR BARA FÖR ATT MINA FÖRÄLDRAR ÄR SKILDA OCH JAG HAR BARA TILLGÅNG TILL DATA NÄR JAG ÄR HOS MIN PAPPA MEN JAG SKA LADDA NER APPEN PÅ MOBILEN (om det går) .. SÅ ETT STORT FÖRLÅT FRÅN MIG !


imorgon ska jag åka till ELMIA ! Är jätte taggad in för morondagen , se många fina bilar osv bara att ladda mobilen inför MÅNGA fina kort på bilar osv.....   


Idag har jag varit hos mormor och ätit lite påskmat osv har också fått ett bamse ägg (påskägg) . 

Så gott!!!!


I lördags så var jag med min kompis Miranda! och vi bjöd in lite kompisar (2 st) det var min kompis Siomon och min pv Emil    !! Vi hade as kul !!!!!! HIHI!


ha det så bra kramar från mig !! <3





Av Elvira Torstensson - 28 mars 2013 15:41

hej nu är jag med miranda (mirran) vi gör inte så mkt men just nu äter vi poopcorn ! det är jätte gott nu kommer llite bilder ;) <3 ...


      fa det gött mvh mig och mirran !  <3 ! 

Av Elvira Torstensson - 25 mars 2013 14:49

Nu har jag nästan pricis hem och nu ska jag sätta mig ner och öva lite grann på sveriges landskap och de 5 största sjöarna ! (Till SO-prov imorgon) jag kommer att dööööööö !!!!!!!!!!  Men aja vi/jag får hålla tummarna   .. 

Ee måste jag forsätta att öva hejdå alla läsare (om jag har några) 

kramar från mig!! <3 :D


   såå söt!<3 





Av Elvira Torstensson - 24 mars 2013 16:02

Längtar till vinter då vi ska åka till USA!!   


          längtar jätte mycket och när jag är där så önskar jag verkligen att jag ser/träffar kändisar speciellt JUSTIN BIEBER !!    


ha det så bra !!

 

   kramar från mig <3 

Av Elvira Torstensson - 24 mars 2013 14:02

Hej! Igår bloggade jag om hur kvällen skulle bli och den blev helt perfekt ! Men idag har dagen hittills har varit jätte tråkig, har liksom inte gjort någonting :( Men jag hoppas att den kommer att bli roligare och roligare !! Här neranför kommer det att komma lite bilder på mig och lite annat t.ex min familj och vänner   ..... !

 

       

Presentation


hejhej! Jag heter Elvira men kallas för Elvis. Jag är en tjej på 11 år som älskar att dansa, sjunga och vara men min familj och alla mina underbara vänner. Min pojkvän betyder jätte mkt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards